b

b
香港傳統教育下的產品, 有幸出走澳洲放牧三年, 回港努力工作的閒人.... 希望有朝一日可成為真正的閒人...

2015年3月14日 星期六

"拍拖 或 援交" 背後的 意念



看報紙說有女孩情人節約會時,只顧替名貴食物拍照,然後放上網炫耀,毫不尊重男友感受。

我知我上述不過一派胡言,你真的是她女朋友,你也真心愛他。那麼請好好關心他感受,把眼前人而非ig視為約會主角。就算要post照片鬥閃,也請在三分鐘內完成,然後放下電話,把心神全部放回他身上。

吃一頓千多二千元卻不飽的晚餐,男人經已很「肉赤」。
但若愛人開心,這仍然值得。可恨他不是耶穌或佛祖,沒無私大愛。
付出了,還需要你當面「Like」他作為回報(及晚一點的事)


「自由寫作人 胡世君」 原文在此

======================

(不負責愚見)

重點
情人節貴價餐, 只POST 曬命, 置男友不顧



有幾個問題要搞清楚

情人節意義何在?
得到商家之大力推廣, 情人節在香港已經本土化就是:

情侶: 食貴價餐, 以表心意

未是情侶的: 可趁機表白
(其實這是很錯的觀念, 但我們自小 被灌輸,
結果往往不是我們幻想中的, 有機會的話, 會寫文詳述)



男的態度?

我付出0甘多錢, 你只顧住POST 曬命, 完全感到無視 
及 有 提款機0既感覺


女的態度?

有風當然駛盡, 老娘青春有限, 而家唔曬命, 
唔通人老珠黃先曬呀?

男人, 我俾面你先同你一齊食貴野, 
我平日同你捱, 豪返一次得唔得?



男女的真實關係情況?




一方願打, 一方願捱, 如果真係情侶的話, 真係有BUDGET,
冇所謂啦, 大家開開心心食個餐









未是情侶的, 男人做到0甘, 我贈你四個字 "去食屎啦"

因為男人如此行徑就好似一個保險SALES,
"我求你買份單啦, 份單好正0架, ......."

乞兒0甘0既行為, 一定冇人會買....

正正就係失敗之原因










另一種情形, 就係冇BUDGET 下慶祝,

男人呀, 男人, 愛呢樣野, "不要問, 只要做"

(唔好諗咸濕野, 有0的女性話我知,
唔好問佢鍾意乜乜乜,  做左先, 佢地會感動的)

女人就會FEEL 到愛....女人係感覺的動物




男人女人都享受的, 可以叫拍拖的感覺

只有女人享受, 男人只是付款的, 
真的很有援交的感覺




沒有留言:

張貼留言