b

b
香港傳統教育下的產品, 有幸出走澳洲放牧三年, 回港努力工作的閒人.... 希望有朝一日可成為真正的閒人...

2015年6月18日 星期四

波譎雲詭辦公室 GENTLEMAN









這行業很奇特, 女性比例在辦公室奇高

但高層的大多數是男性


已脫離了這公司 5 年了,

不會忌諱  訴說 當時的情況


小弟憑著.....間有四條大水喉射住0既公司 經驗

落戶在一間所謂"中型公司",


這公司當中, 並沒有一位同事有過類似0既經驗

多是畢業做了幾年的人


因為行業兩極化, 一入大公司, 永遠都會再往上

不會往下尋,


小弟為生活而已, 搵啖飯食0者...

並不會做一世, 所以冇去考佢地0既專業試...

亦因為大公司, 工時長, 唔0岩我....


講返呢間"中型公司" 先.

入職初時大約有 20 同事左右

分左GRADE I / I I / III


GRADE I 大概有 4 個

GRADE II 有 8 個

GRADE II 有 3 個

有 2 個 MANAGER...


做呢類型0既公司都係第一次

聽返0的 "舊同事" 講....

小弟入職期間....走了...幾個 GRADE II

因為魚唔過塘唔肥,

當GRADE I 做左幾年, 升左GRADE II 之後

好難升GRADE III

一定會走...況且這間公司亦不是豪門,

出不起錢...留人


小弟係當時 聘請 三人 中.....唯一一個GRADE II

另外兩人...都是GRADE I


波譎雲詭的 辦公室政治 從此拉開帷幕



第一幕   GENTLEMAN


因為太多人走, ADMIN 決定要執一下位置

舊有FLOOR PLAN 如下







紅點是小弟的座位


新的FLOOR PLAN 如下




很明顯, 是要我們那邊 6 位同事有一個比較整潔的工作空間

剛是上班不久的日子, 大概是...上班兩星期左右

ADMIN 上, 並沒有明確規定何人坐哪裡

到了安裝 工作桌 的日子, 

要決定 邊個坐咩位的時候

用左最公平0既方法........抽簽

抽揀位次序

小弟好彩, 抽到第一個揀....揀左C 位

其他同事亦相繼揀了位置



下午2~3點左右, 小弟正在專心工作,

忽然有一位同事走過來,

同我講 " SCOTT, 我想轉個位, 

唔知你可唔可以 GENTLEMAN 讓下我?"

又話咩 " A, B 位都係女仔, 你當讓下0的女仔啦..."

我呆左, 都唔知點答,

因為此人, 好似唔係我地0個 6 個人喎......

心諗 " 下? 又關你事?  你唔係我地0個邊0架喎"

我費事得罪人, 只係答 " 我諗下啦"



之後話之佢.....照樣進駐 C 位...

行動代表了我的選擇...


到第二次執位, 呢位同事如願地調左位...

進駐 I 位....



後話: 聽其他同事講返, 佢好憎我, 

同埋佢要調位0既原因只係....

唔想坐另一位同事隔離ONLY

咪又係有私心...



正如政治角力, 讓一步, 就輸...了

無理的要求一定要拒絕

GENTLEMAN? 留返俾0的 自以為是0既人啦...




2 則留言:

  1. 人事鬥爭太麻煩了,如果仲要日日對住的話更煩

    回覆刪除
    回覆
    1. 人大了, 少不免要面對這些問題

      但為了自己私慾,
      去要求人做出不合理的事,
      不如返屋企, 啃老啦...呵呵

      刪除